Wednesday, November 17, 2010

bosan tetapi seronok

haha. hari ini memang sangat busan even hari raya, yelaa. hari raya haji kt kedah
mana meriah cam kt belah kelantan apa tuh. muram gila suasana kt sini. aduhh
xtao nk ckap cenaa. mmg serupa asa cam xaya ponn
meh nk cita cket apa aku buad hari rayan pertama, pagi2 ma aku gerak swuh mndi apa semua
then aku pown bgn laa. tp aku xp mndi twus pon. aku dok ngangan satt dpan tv, lpeh semua dah abeh p smyg raya. tgai la aku sorang2 kt umaa. pas2 baru aku p mndi. lpeh smyg dah abeh semua
depa pkat tdox blek kt uma. fmly aku neh mmg jenis amai yg kuat membuta. termsok lah aku. haha. then around kui 1 lbey cm tuh, aku p rumah mcek aku kt tmn nuri nuhh. dekat jaa. p sana mmg xda tjuan len dahh. nk p mkn la wey pa lagi ! mcek aku neh memamg sangat rajin. msakn dea pon sodap2. sempat jugak melantak laksa dan soto. perghh ! soto mcek aku mmg terbaek dri ladang lahh ! i loike. then around koi3 cm 2 plak, km sekeluarga bertolak ke kg. haa. 2 laa actvty aku. bosan kn weyy ? haa. satu perkara lagi, abg aku yg ke2 xdpt blek raya nehh. disebabkn cutinya sudah abes. so fmly aku xbp lengkap sgt la rney. ney ada beberapa gmax yg sempat aku tgkap. haha sempat lagi ! tak boleh blahh betoi dyanaouh neh


No comments:

Post a Comment