Thursday, November 11, 2010

MENGHITUNG HARI

hm. mesti anda semua tak tao kn apa mksud menghitung hari yg dimaksudkn tuh ?
uke, let me tell youu, actelii aku menghitung hari nehh, disebabkan, aku akan meninggalkn
rumah kesayangan aku nehh, dan pergi utk melanjutkan pelajaran akuu.
wlaupownn dekat jaa, nak tao dakk kt mna ? kt perlis sjaa. hha
dekat ja kn ? yaya. aku tao dekat sesangat. tp bg aku rasa susah jugak utk aku meninggalkn rumah nehh. yelaa. sepanjang hidop aku, tak pernah aku nk merasa dok hostel apa semuah tuhh.
ney la 1st time aku nak merasaa. aww aww. sangat terujaa. ! semua benda akn aku lakukan sendri
yaaa. new experince to me. sebab 2 aku tkot sgt. takot tak boleh sesuai diri kt sana. tp xpaa. akan
aku usaha kn jugak, cebab orang kata, pergi stdy neh diibaratkn pergi untuk berjuang. yeahh
aku akn berjuang untuk diri aku sendiri. nnt bila dah msokk. aku akan gtao, aku stdy kt mna yepp
tempat besha2 jaa. orang tak pandai mcmney lahh. hha.

No comments:

Post a Comment